dijous, d’octubre 26, 2006

Aquí estem...

Doncs sí, aquestes son les coses del mon d’internet. A Granada i escoltant al Puyal un Badalona-Barça. Serà que aquí tot allò que recordi a casa pren una dimensió diferent? Crec que si. Un partit així potser fa uns mesos l’hagués escoltat a caseta, i si hi era, que sent en dimecres a la nit seria bastant possible però no podríem descartar un Apol·lo. Però aquí amb la radio per internet, des d’aquí vull donar les gràcies a les versions electròniques de la TV3, Catalunya Radio, AVUI, Sport… I per suposat per aquella carpeta dels favorits: Gracies per deixar petites mostres d’allò que us va passant, a veure si segueixen, des d’aquí se us troba a faltar. Ganes de parlar amb la llengua que penses, estar constantment descobrint coses noves, potser tants canvis de cop fan que tot allò que et recorda a la gent que tens més lluny però alhora més a prop sigui tant important. Realment estic molt content de tot el que estic vivint aquí però també hi ha moments de tot així que tinc ganes de veure-us. Ens veiem en un vueling de distància. Vaig a estirar-me al sofà. Un petonet per a tots els que estiguem “por ahí”.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Albert!!
que et trobem mil a faltar!!!!
els divendres de Taller ja no són el que eren...jejej
vull trobar temps i diners per un vueling i venir jaaa!

mil petonets guapo!

sonajero de colores ha dit...

tinc mil ganes de veure't!!!!
un petó!

sonajero de colores ha dit...

brutal el grafiti!

gemmme ha dit...

TUDULIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! M'encanta que tot t'estigui anant tan i tan bé!!!! la morrinya és normal i corresposta! Però a disfrutar-ho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja m'imagino menjant les tapes de 2 euros amb birra... petóooo