divendres, d’agost 18, 2006

Vint-i-set

- Hola bon dia, en que el puc servir?
- Necessitaria que algú m’ajudes i potser vostè pot. Últimament no se que em passa que em sento una mica...
- Li costa dormir?
- No, normalment no. No és això.
- L’esquena? Té mal de ronyons?
- No tampoc.
- Doncs, ja dirà.
- Em trobo com aturat, estancat, desorientat, despistat, difuminat, perdut i de vegades trobat, activat, inspirat, il·lusionat, fins i tot, il·luminat . Tinc la sensació que ho perdo tot però que també ho trobo, no sabria ben be com explicar-li. Si vostè em pot fer un cop d’ull, potser em falta alguna vitamina, o mineral no ho se, no hi entenc d’aquestes coses.
- Bé ens ho podem mirar a veure.
- Molt bé doncs ja em dirà que en pensa.
- Vejam, vejam... a veure, que li sembla més fàcil multiplicar vuit per quatre o tres per nou?
- Doncs, a veure, potser respondria més ràpid vuit per quatre, trenta-dos que no pas tres per nou vint-i-set. És greu?
- Pels símptomes que descriu crec que ja se que li passa.
- A si? Doncs ja dirà, si us plau.
- No pateixi, no és greu, a vostè li fa falta un clauer.
- Un clauer?
- Si, així quan necessiti una clau no haurà de buscar per tot arreu sinó que les podrà deixar totes en un lloc on sempre se’n recordi que hi son.
- Moltes gràcies! Ara mateix vaig a buscar-ne un.