dijous, de setembre 14, 2006

Don't Worry, Be Happy

Si tu vas al cel en patinet,
fes-m'hi un bon lloc que hi pujo jo.
Si tu vas al cel en patinet,
fes-m'hi un bon lloc que hi pujo jo, airí-airó, airí-airó.

Si al cielo vas patinando,
hazme un lugar que subo yo ...
Si al cielo vas patinando,
hazme un lugar que subo yo, airí-airó, airí-airó.

Si tu vas o'ciel en patinant,
fai d'un petit crup que ja montela.
Si tu vas o'ciel en patinant,
fai d'un petit crup que ja montela, airí-airó, airí-airó.

En un got no pot haver-hi hagut,
mai vi del fort sense un embut.
En un got no pot haver-hi hagut,
mai vi del fort sense un embut, airí-airó, airí-airó.

Jamai jalem ni jalarem,
fa mal aquí! fa mal allà!
Jamai jalem ni jalarem,
fa mal aquí, fa mal allà, airí-airó, airí-airó.

Romaknitov i el gran Trukov, Stanpitov, Dalaiwanav.
Romaknitov i el gran Trukov,
Stanpitov, Dalaiwanav, airí-airó, airí-airó.



Jo tinc xinc fills, xinc fills ben plims,

i amics intims, xincuanta-xinc.

Jo tinc xinc fills, xinc fills ben plims,

i amics intims, xincuanta-xinc, airí-airó, airí-airó.


Si tu vas al cel – Cançó popular





De vegades, tot pujant a un patinet i viatjant a llocs on la gent parla diferent, però en definitiva diuen el mateix, t’adones de la importància de la gent que estan més a prop teu.

A aquelles persones que miren la vida de cara i decideixen agafar-se d’una liana i llençar-s’hi amb un somriure d’orella a orella. A les que no els hi fa por mirar als ulls dels altres i diuen el que pensen. A les que sempre es queden a fer-ne una altra i acaben caminant sense presa. A les que s’adonen que tot potser no és tant transcendent com ens ho volen pintar, que no els hi importa el que diuen els altres si estan convençuts d’ells mateixos, als que et diuen “i si l’obres?” quan un només vol descobrir que s’hi veu pel forat del pany. Gràcies per tot el que hem compartit, rigut, ballat, cantat, xerrat, begut, discutit, guanyat, fumat, viatjat, corregut, cridat, plorat, avorrint-nos, emocionant-nos, esperant-nos o desesperant-nos, acomiadant-nos o retrobant-nos. Per tot això i pel que ens queda per fer. MOLTES GRÀCIES.