dimecres, de desembre 20, 2006

Busca el teu objecte



Els que es van deixar a Granada els 4 fantàstics. Podriem muntar una paradeta al mercadillo no? Farem un joc, a veure si endevineu de qui és cada cosa.

1. Bosa dels Beatles molt molona

2. Exemplar del dijous 7 de desembre de “El País”

3. Tovallola fucsia i molla

4. Villetis de tren de Sevilla a Granada

5. Etiquetes de les maletes amb les inicials “SVQ”

6. Llistat de nens

7. Discos 1 i 2 de la primera temporada de LOST!

8. Disc d’Estopa

9. Exemplar del dimarts 5 de desembre de “ADN”

10. Mitjons negres i amb senefes bruts i que fan pudor

11. Mitjons blaus amb ratlles color crema nets i ben plegats

12. Un mitjó blau i brut

13. Un mitjó taronja i que fa moooooolta pudor

14. Encenedor metàl·lic i sense gas (aquest és de la Mai)

15. Bitllets de bus de Sevilla

16. Resguard d’un vol d’Ibèria

17. Grinder metàl·lic molt profesional

18. Dues T-10 de Barcelona (acavades)

19. Dues monedes de 10 cèntims

20. Un sac de dormir tamany parvulari

S’accepten apostes. D’aquí uns dies les solucions.

5 comentaris:

fafNer ha dit...

m'encanta !
eli:1,3,4,6,7,8,15,16,18,19,20

lucía:11 (mitjonets beln plegats..)

carles:5,17

dubto:2,9
no em mullo:10,12,13 (per possibles represàlies..)

conclusió si acerto:
eli, ets una despistada. (jeje)

sonajero de colores ha dit...

jejejjejejejejejejje
molta risa tonta!
a veure fem recompte:

la bossa, està clar és meva, és molona!

el pais del jaime.

tovallola tmbé.

bitllets de tren podrien ser del Carles, o també meus...

l'etiqueta de l'avió idem que els bitlets de tren.

La llista de nens i els dvd's també son meus!

estopa jaime.

en el tema mitjons...també...però no diré quins són...no en públic!

la resta de mitjons...del jaime?

el grinder del jaime segur,

el bitllets de bus, el resguard, les T-10 i el sac de parvulari!(tenia 5 anys quan el van comprar, us ho juro!) però va de puta mare! tammbé meus.

les dues monedes de 10 cèntims pel qui escombri.

fafNer ha dit...

jo no comptava factor jaime ..
per això no em quadraven les inicials ..

fafNer ha dit...

vaaaa canvia ja !!!
petons passats pel minipimer !

eTi ha dit...

Buf, vai atrassadissim, per`crec que no hi ha res meu, a part obviament d'un dels "villetis" sevilla granada.

Salutacions