dijous, d’octubre 04, 2007

AXIS LLADRES


Efectivament, com dèiem en dies anteriors "queremos ser tu ano" te la meten doblá... ETT's i Bancs... hi ha combinació pitjor? Si no n’hi havia prou amb que el sou fos deplorable (580 € per una jornada de 8 hores diàries), si no n’hi havia prou que per 16 hores de feina paguessin 38,45 €, la última de l’empresa de treball temporal AXIS, responsable de la campanya del Banc Santander per les famoses targetes universitàries, ha estat que m’han volgut estafar. Si a l’entrevista de feina t’expliquen unes condicions (nefastes, però condicions de totes maneres...) aquestes s’haurien de complir no? Doncs per l’empresa AXIS això no és així i m’han volgut estafar un total de 31 €. Després de discutir amb diferents gentussa d’aquesta empresa m’han dit que m’ho pagaran tot i que tenint en compte el valor que te la seva paraula fins que no ho vegi al meu compte corrent no les tinc totes.

Així que el meu consell per avui és, llegiu-vos be els contractes, i si a l’apartat del sou posa “SEGUN CONVENIO”, que us ensenyin aquest conveni i que us el donin per escrit que sinó us la foten de canto.

Aquest ha estat el meu consell laboral d’avui.

MORT AL CONTRACTE BASURA!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola!
Veient el comentari d'avui, més val que li posis humor...aquí et deixo un link...
http://www.youtube.com/watch?v=3-qiEPk61pw

Que vagi bé!

Anna Espejo

Lobvorg ha dit...

Jajaja que graciós! No l'havia vist i ma fet molta gràcia. a vere si ens veiem aviat i ens fem unes rises al ritme de Carlinhos Brown!
Ens veiem!