dijous, de novembre 09, 2006

Avui per berenar... Vasolechecongalletas!!!

Primera notícia:

He rebut la primera visita des de que estic aquí. Els meus pares van venir a veure’m el dijous passat fins el diumenge. Vam anar a visitar l’Albaizin, el Realejo, el Centre però sobretot vam menjar moooolt. Primer vam anar a un bar pel centre on el menjar estava bo però el vi era molt dolent, molt dolent no vull dir un Don Simón o per l’estil, sinó que crec que es van confondre i ens van posar vinagre a la gerra. Un dels llocs que ja m’havien recomanat i que no ens va decebre va ser las Bodegas Castañeda. Fan unes patates farcides que estan tremendes! També vam provar TOTES les tapes del bar que hi ha sota de casa on vam veure el partit del Barça – Depor. Divendres al matí jo pujava a la uni ells van anar a veure l’Alhambra i els va agradar molt. Dissabte vam fer dinar a casa i diumenge van agafar l’avió. Crec que la següent a venir és la meva germaneta pel pont de desembre. Ja tinc ganes de veure’t!

Segona notícia:

Ja tinc internet amb wifi a casa, això vol dir que no haure d’estar amb el portàtil amunt i avall, ni haurem de tornar-nos els de casa per connectar-nos. Després de configurar cosetes amb el Charly via telèfon tot funciona correctament i ja m’estic baixant el sisè capítol de la tercera temporada de Lost!!!

Tercera notícia:

A Granada fa un temps de la hòstia. Ahir feia un fred de la hòstia i avui una calor de la hòstia. Després d’estar-me unes tres hores intentant pensar sobre aquest tema m’ha entrat gana i em disposo a berenar el que veieu a la foto. Visca el Vasolechecongalletas!

PD: Això va pels que m’heu trucat fa una estona. Degut al vostre estat etílic provocat per la festa de l’autònoma i algunes birres, no he entès res del que m’heu dit però m’ha fet gràcia. Així que demà a la festa de l’antic alumne feu-me un truc quan aneu tan tajes ok? Jo faré el mateix des d’algun bar d’aquí.

1 comentari:

eTi ha dit...

Festa d'antics???? jsjsjsjsjjs, ara m'entero, com que oficialment no sóc antic alumne.... :( esque 13 anys no són suficients??????

Salutacions coordials.